adventi_naptar_1351777110.jpg_960x720

Mivel a jelenlegi, igaz békebeli kisvonat a maga 24 kis fiókocskájával egy kicsit leharcolódott az elmúlt 5 évben, ráadásul az iciripiciri fiókok már nem alkalmasak két gyereknyi ajándék befogadására, egy ideje töröm a fejem valami újításon.

Nemrég Ágiéknál voltunk vendégeskedni és a fiókjában megláttam egy 2011-es téli praktikát benne pár adventi naptár ötlettel. Első lépésként kölcsönkértem. Gondoltam, bajom nem lehet belőle. Aztán pár napnyi messziről figyelgetés után, egyik reggel úgy döntöttem, hogy a kölcsönújságokkal költöm el a reggeli kávémat. Az újságban található 4-5 ötletből 3-at azonnal ki is választottam. Újabb pár nap kotlási idő és amikor Lenke jóvoltából lett pár gyerektelen napunk, elővettem még egyszer az újságot és kiválasztottam a hangulatomhoz legjobban illőt. Íme:

A hozzávalókat egy kicsit lebutítottam. Feltett szándékom volt, hogy csak olyan anyagot használok fel, ami van itthon. Így az ollón, ragasztón, alkoholos filcen, zsírkrétán, snicceren, egy kevés kétoldalú ragasztón és vonalzón kívül csak szép, színes újságpapírokat túrtam elő, meg előkerültek a fa ruhacsipeszek is. Így aztán egy hamisítatlan öko adventi naptár sikeredett belőle :).

Először elkészültek a szabásminták, 3 féle szatyorka lesz, ebből áll majd össze a 24-es csapat. A szabásminták alapján kivágtam a színes szatyrokat, a hajtásokat egy vonalzó segítségével megerősítettem, majd ragasztás és kész is van a kis ajándéktartó.

A számozáshoz egy régi fekete színű kreatív papírt használtam fel, ebből vágtam ki kis korona alakzatokat (ilyen kivágónk van itthon) és egy fehér filctollal ráírtam a számokat.

Már csak a felrögzítés van hátra: a csipeszeket egy kis zsírkrétával beszínesítettem, majd kétoldalú ragasztóval egy nagyobb fehér falfelületre felerősítettem. Egyelőre csak a fotó kedvéért, a véglegesnél valamilyen fenyőfa alakot fogok kihozni belőlük.

Jó érzés volt! :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magtarokokozert.blog.hu/api/trackback/id/tr974883639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása