Ebben a bejegyzésben arról szerettünk volna írni, hogy a vásárlási szokásainkkal alakíthatjuk környezetünket. Hogy a pénzünkkel szavazunk, ha a szomszédban lévő családi vállalkozástól, hogy csak egy konkrét példát említsek, egy hétgyermekes családtól vásárolunk. Arról is, hogy könnyű bedőlni a reklámpszichológusok hada által ránk zúdított reklámfogásoknak, hogy a világon a legnagyobb tragédia, ha kakaó ömlik a gyerek blúzára, és,hogy az élet legizgatóbb dolga egy pohár joghurt. Érdemes tudni, hogy az akciókért is mi fizetünk, no meg a környezetünk. De rájöttünk, hogy ti ezt valószínűleg mind tudjátok, hiszen ezért találtunk egymásra. http://okokozert.hu
Orsi kezdte el a blogon feldolgozni a tartósítás témakörét, ezt folytatva ajánljuk figyelmetekbe az alábbi beszélgetést, amit Dr. Duschanek Valéria élelmiszertechnológus-mikrobiológussal folytatott Benkő Andrea. http://www.mr1-kossuth.hu/archivum/arcvonasok-duschanek-valeria-biokemikus-101201.html. A kutató nem kevesebbet állít, mint azt, hogy ma hazánkban többnyire "enzimatikusan halott" élelmiszereket eszünk, pedig ha ez nem így lenne, sokkal kevésbé lennénk kitéve a betegségeknek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.